Broken // Roto

All that I wanted
All that I ever thought
That I could be
Laid in your hands

I never thought
That I would take it back
Now I want to
I want to
For all the love I offered you
And I thank you
I thank you
For showing me
What I don’t want to be

Where are you now
I face my final tears
To realize
Your not here to see
That everything’s broken

Take my illusions
Take all my dreams
You send to me
Out of my head
Todo lo que quise
Todo lo que siempre pensé
Que podría ser
Puesto en tus manos

Nunca pensé
Que lo desearía de vuelta
Ahora lo quiero
Lo quiero
Por todo el amor que te ofrecí
Y te agradezco
Te agradezco
Por mostrarme
Qué no quiero ser

¿Dónde estás ahora?
Enfrento mis últimas lágrimas
Para darme cuenta que
Tú no estás aquí para ver
Que todo está roto

Tomaste mis iluciones
Tomaste todos los sueños
Que me diste
Fuera de mi cabeza
Melotron, Broken;
Propaganda (2007)

1 comentario: